Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів світу другий рік поспіль

Бренд Apple другий рік поспіль визнаний найдорожчим брендом у світі. Про це свідчить опублікований в четвер рейтинг Best Global Brands, який щорічно складається компанією Interbrand.

За минулий рік вартість бренду Apple зросла на 21%, в ​​результаті чого тепер він оцінюється в $ 118 900 000 000.

Другий рядок рейтингу зайняв Google – вартість бренду цієї IT-компанії становить $ 107 400 000 000 при зростанні в 15% у порівнянні з 2013 роком.

Замикає трійку лідерів Coca-Cola з $ 81600000000, при цьому продемонструвавши зростання в 3%. Виробник напоїв упродовж 13 років очолював рейтинг, поки його з першого місця не посунули Apple і Google в минулому році.

На четвертому і п’ятому місцях розташувалися IBM і Microsoft, бренди яких оцінюються в $ 72200000000 і $ 61200000000 відповідно.

У другу п’ятірку найдорожчих брендів увійшли такі компанії, як General Electric ($ 45480000000), Samsung ($ 45460000000), Toyota ($ 42390000000), McDonald’s ($ 42250000000) і Mercedes-Benz ($ 34, 34 млрд). Усього до рейтингу увійшли сто компаній.

Нагадаємо, у рейтингу іншій компанії, Мillward Вrown Оptimor, Google обійшов Apple за вартістю брендів. Згідно з оцінками цієї компанії, бренд Google подорожчав на 40%, що дозволило йому змістити з першого місця бренд Apple, який на 20% подешевшав. Google лідирував в рейтингу BrandZ в 2007-2010 рр., Потім першість перехопила Apple.

 
Статья прочитана раз(a).
 

Еще из этой рубрики:

 

Останні Твіти

Loading

Архіви

Наші партнери

Читати нас

Звязок з нами

Наші контакти

Тел.      

Skype  

ICQ